Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Wednesday, November 21, 2012

Monday, January 3, 2011

THE EXPLAINATION



salam ....
first of all soryla sbb tetibe i mnghilangkan diri dr u olls sume ..
MAAP EA .
bukan i tanak contek tp mmg i bz sangat .. cuty sem pwn smnggu jek kan ..sO , macam2la na kena wat . dgn persiapan na masOk sekOlah(kOlej) balek ...
tapi ,, lam kesibukan tuh kmi terpaksa mncury masa utk pegi vacatiOn ..sbb da mmg lama kitaowg ta wat family gathering .
(sOry terpaksa mngabaikan kOrang sume .. =( )
tempat yng selalu pegi da dOlu2 .. & sangat menjimatkan kOs ..
kitaowg pegi selama 3 hary 2 malam ..
apa lagi ......................................LANGKAWI la ...

tapi ,, yng kali neyh ada la laennya skettt dr yng sebelOmnya ...asa berbaloi jgakla pegi kali neyh walaupwn penat sesangat & sakit habes sume badan2 ..


FIRST DAY
masa first day kitaowg pegi tader wat pape pwn just pg tgOk2 pantai afta smpi cOz kitaowg pwn da smpai lwat ptg kan .. sume da letey sbb pnat jalan jaOh(jaOhla sangat an ..

SECOND DAY
pg 2 kmi sume bngun awal(sangat terlambat sbb sume tlmpau leteyh)...
tmpat yng ptma kitaowg pegi adalah LANGKAWI CABLE CAR ...for dis time da masuk 5 kli kOwt i pegi .. harga ttp ta bubah2 . mcm biasela tOurist mmg amai .. mase 2 i pegi ngn mmbe jek .. family mmber yng laen sumenye na pegi maen pntai .. naseb ad 2 bjik keta .. dpatlah kat kitaowg sejibik =) (baby white VIVA)..
da smpai sana ,, parking lak tader . ase cam na ngamuk pwn. ad .. mngalah pwn cam da ada gakla .. las2 lbeyh kurang dkat setengah jam kitaOwg tggu akhirnya ,,,,,,,,,,,, adalah pacik teksi yng baek haty bg kitaOwg parking .. (thanx pacik bOlat) hehehehk . kita Owg pwn pegila beli tiket .. mak ai ,, kna bratur pnyala pnjang .. pastuh tetiba plak kaunter ttup ..(memang ak naek bengang btOl) .. sabar jela dik .. wat cmne da mmg naseb kamu pwn . sape swuh bngun lmbat an .
tggu punyalah tggu ,, bdri ne ha smpai lnguh kaki .. las2 sejam lpas 2 diowg bukak kaunter .. mmg melOnjak kgembiraan la ... suka2 . ! =)
okei . ! na pg naek keta kabel .. ta semena2 tetiba ada sOwang mamat yng pegang camera dslr NIKON swuh kami sebut *cheese .. hahahak . ! (mamat 2 na pekena aku sebenarnya )...da naek keta kabel ,,bau ketiak busuk abang2 arab ,,, pastuh twun dan panjat bukit(hypo gak!!) kmi pwn trunla na blik .. & tetiba mamat yng td tuh dtg dgn mmbawa sesuatu .. rupanya mmg betol dya na pekena i an . dya cuci pic buruk i yng dya tngkp tuh dgn harga RM35 . sangat ta berbalOi . da la buruk .. (aku takan uplOad sbb mmg buruk pwn) s**t







petang tuh i pg pantai ... mmg best gak ase .. banyak mat salleh yng kuar maen tyme 2 ..ada yng bjemur ,,ada yng jalan2 tpi pntai , ta kurang jgak yng jog .. mase 2 cuaca mndung2 skett ... sO , taderlah na burn sgtt . masa 2 tader feel lagi na mndy sbb i ad la terpandang sOrang mamat neyh tgah wat keja .. gila bapak ..HENSEM kot .. ! mata biru ....(SUMPAH CAIR AKU TENGOK) mukenya sejibik sam Zac Efron(kalu ta knal pndai2 search at google la ea) ...
ta lame pas tuh ,, abg i cakap dya na bawak kitaOwg pg pusing area pulau .. naek bOt kecit okei . ! nerves gak .... tp ,, actually mmg best kOwt ... pg marina harbour (tengOk kapal2 mat salleh punya ...)






Balik drpda pusing2 naek bot ,, abg i pelawa maen jet ski sbb tyme tuh tader customer so jet ski tuh terdmpai jek kat tepi pantai ...mula2 ,, i bwak .. mmg taKot kowt walaupwn ad beach boy 2 da ajar cmne na naek ..ttp , TAKOTTT .. afta dat ,, i tpksa naek ngn dya sbb dya da pro kan bawak jet ski ... sngt besttt ... lpas jet ski , kitaowg naek banana bOat (ala ,, pelampung yng mcm buah pisang tuh pastuh tarik dgn bOt)... mmg bestt sgttt ... walaupwn taderlah adventure sgt cam vortex yng kat PESTA PENANG tuh .. (tetiba) ...
ada mat salleh naked pwn i nmpak taw . ! hahahahk . rezeki2 .. =)
(maap ta smpatla na tngkap gmbar)


THIRD DAY
tyme neyh pg2 lg i pg maen kat pntai . ! (mak oi hitamla kaw dek . ! *ada aku kesah?! )
hahahk . maen puas2 .. mmg i da burnt gila2 kOwt .. mmg clear ..





: ne la abg hensem tuh ... (tpi , lam pic nmpak huduh giler. ta pndai pOsinglah mamat neyh . haiz) dyela actually yng siapkan sume pelampung2 yng ada lam pic kat atas neyh .. pakai pam tangan kOwt (adalah guna mesin gak)......
serius i'm adOre him ...

k . lah enOugh for dis tyme .. na cOntinue wat esemen ... papai .... =)



P/S : guys sowey ta dpat na beli sOuvenier utk kOrang sbb i mmg terkejar2 arituh .. i pwn smpat beli choc jek .. MAAp

Thursday, November 25, 2010

......Z.I.N.A H.A.T.I.....

Selagi dinamakan manusia, kita mempunyai perasaan suka mengasihi dan dikasihi. Memang adat kehidupan bahawa kasih cinta didahului dengan berasa rindu, namun jangan pula rindu berlebihan.
Kerinduan kepada kekasih, sering kali membekaskan duka, penyakit menyebabkan kelemahan hati.Kita sebenarnya berperang dengan perasaan. Namun, seorang Muslim akan terasa nikmat jika dapat menjauhi keluhan, kesedihan dan kerinduan ini.


Ibnu Qayyim memberikan terapi mujarab mengenai masalah rindu.
Sebelum itu beliau memberikan sebab mengapa rasa rindu berlebihan terjadi. Antaranya: Hati tidak terisi oleh rasa cinta, syukur, zikir dan ibadah kepada Allah sebaliknya membiarkan mata meliar. Pandangan dan renungan mata adalah jalan membawa kepada kesedihan dan keresahan.
Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud:
"Pandangan mata itu satu daripada sekian banyak anak panah iblis."
Setiap penyakit ada ubatnya. Ubat yang terbaik adalah meneguk daripada pengajaran Al-Quran seperti firman Allah yang bermaksud:
"Demikianlah supaya kami memalingkan daripadanya kemungkaran dan kekejian. Sesungguhnya Yusuf itu termasuk hamba kami yang terpilih." (Surah Yusuf, ayat ke-24)
Berikut adalah beberapa tips yang ingin dikongsikan bersama :

Ikhlas kepada Allah.


Ikhlas adalah ubat penyakit rindu. Ikhlas kepada Allah bermakna selalu berusaha berada di pintu ibadah dan memohon kesembuhan daripada Allah. Jika kita ikhlas kepada Allah, Allah akan menolong kita daripada penyakit kerinduan melalui cara tidak pernah terdetik di hati.
Syeikhul Islam Ibnu Taimiyah mengatakan:
"Sungguh jika hati telah berasakan manisnya ibadah kepada Allah dan ikhlas kepada-Nya, nescaya ia tidak akan menjumpai hal lain yang lebih manis, indah, nikmat dan baik daripada Allah. Manusia tidak akan meninggalkan sesuatu dicintainya, melainkan selepas memperoleh kekasih lain yang lebih dicintainya.
Doa mengundang sikap, rasa fakir dan rendah diri di hadapan Allah.
Oleh itu doa adalah salah satu bentuk ibadah yang agung. Ketika kita berada dalam kesempitan, kita bersungguh-sungguh dalam berdoa, berasakan Allah amat dekat mendengarkan rayuan.
Mengurus mata dan pandangan.
Pandangan yang berulang-ulang adalah suis penting menyalakan api rindu. Orang yang memandang dengan sepintas lalu jarang berasakan hati terusik dan jatuh.

Ibnu Qayyim menyatakan:
"Orang berakal tidak mudah tergelincir jatuh hati dan rindu, dia tidak tertimpa pelbagai kerosakan. Barang siapa yang terjun ke dalamnya maka ia termasuk orang yang menzalimi diri sendiri, tertipu dan akhirnya binasa. Jika dia tidak melakukan pandangan berkali-kali terhadap orang yang dikagumi dan usahanya itu meragut benang asmara, pastilah asmara tidak akan kukuh mencengkam jiwanya."
Bernikah dan membina rumah tangga adalah langkah paling baik.
Inilah ubat rindu paling baik. Tidak semestinya bernikah dengan orang yang kita kagumi. Meskipun pernikahan itu dilangsungkan tidak dengan orang dicintai dan diidamkan.

Saturday, November 6, 2010

Hurting


Kegilaan melanda bila tidak lagi seperti dulu
Ingin dilupakan jauh sekali..
Hanya dibibir sahaja yang berulang kali mengatakan bahawa
dirinya telah dilupai
Namun
Apa yang pasti dirinya masih lagi hidup di dalam hati dan mindaku
Jangan lagi diulangi kesilapan yang telah memakan diri
Cubaan demi cubaan untuk melupakannya gagal
Buzy kan diri dengan buat macam2 pn xmenjadi juga
Tiada apa dapat ku lakukan kerana
dia adalah segalanya.
Diharap pelangi ini akan mengubah segalanya.
Kembali seperti dahulu walaupun sukar untuk dilakukan.

Wednesday, November 3, 2010

.::.siTUAsi SEkaRANG.::.

neyh saja yang mampu aku cakap...


PERSAHABATAN YANG SEJATI AKAN MEMBAWA KERINDUAN YANG ABADI.....


SESUNGGUHNYA PERSAHABATAN ITU LEBIH UNGGUL DARIPADA PERCINTAAN....


TANPA PERSAHABATAN, PERCINTAAN AKAN BERAKHIR.....


TETAPI TANPA PERCINTAAN, PERSAHABATAN BOLEH KEKAL....


OLEH ITU HARGAILAH PERSAHABATAN YANG TERJALIN....



HARGAILAH SELAGI ADANYA PERSAHABATAN...

Tuesday, November 2, 2010

sedeyh . ! =(

awOk2 sume .. !
skulah kite banjir ...
ne pic saye
COPY & PASTE ...
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DATO' SHEIKH AHMAD

:KANTIN MAK LANG
dulu2 aku selalu
curi daging kat pinggan wan ..


:nie dkat2 tmpat kita slalu wat assembly ..[dkat tmpat bdak laki]
masa nyanyi lagu skulah kita slalu wat lirik sndri kan ...



:TEMPAT MENUNGGU
budak2 suka mnyembang & dok tunggu pak depa kat sini
apa yng best tataw . lumut hijau pnuh


:PINTU GERBANG
sekarang sangat gerrand okei ..
dulu2 mcm na runtuh pwn ada ...

: nie tmpat pling HAVOC skali ..
tmpat pling aku sayang sbb kat sini bnyak knangan ngn kawan2 .
markOnah pwn pnah nanges kat sini ...
slalu curi buah pelam ..
bila ada shoot kat sini msty aku akan usha senior yng hnsem..
hahahak . ! =)
besh sgtt .. !

kawan2 ....
kalu na tgOk lagi pic laen ,, klik kat bawah ney ea ..=)

Tuesday, October 26, 2010

:::FiNAL eXAM::::


demam exam kembali lagi... ketakutan... kegetaran... suma akan terasa.... huhuhuhhuuuu... neyh adalah time table... selepas abes pper final... alamat nya SEM BREAK...! horray...!

28-10-2010(khAmiS)
ITS250 -introduction of database management-

30-10-2010(sABtU)
QMT350 -probability n statistics ii-

8-11-2010(iSNiN)
QMT225 -regression analysis i-

14-11-2010(aHAd)
FIN203 -finance-


Wednesday, November 21, 2012

Monday, January 3, 2011

THE EXPLAINATION



salam ....
first of all soryla sbb tetibe i mnghilangkan diri dr u olls sume ..
MAAP EA .
bukan i tanak contek tp mmg i bz sangat .. cuty sem pwn smnggu jek kan ..sO , macam2la na kena wat . dgn persiapan na masOk sekOlah(kOlej) balek ...
tapi ,, lam kesibukan tuh kmi terpaksa mncury masa utk pegi vacatiOn ..sbb da mmg lama kitaowg ta wat family gathering .
(sOry terpaksa mngabaikan kOrang sume .. =( )
tempat yng selalu pegi da dOlu2 .. & sangat menjimatkan kOs ..
kitaowg pegi selama 3 hary 2 malam ..
apa lagi ......................................LANGKAWI la ...

tapi ,, yng kali neyh ada la laennya skettt dr yng sebelOmnya ...asa berbaloi jgakla pegi kali neyh walaupwn penat sesangat & sakit habes sume badan2 ..


FIRST DAY
masa first day kitaowg pegi tader wat pape pwn just pg tgOk2 pantai afta smpi cOz kitaowg pwn da smpai lwat ptg kan .. sume da letey sbb pnat jalan jaOh(jaOhla sangat an ..

SECOND DAY
pg 2 kmi sume bngun awal(sangat terlambat sbb sume tlmpau leteyh)...
tmpat yng ptma kitaowg pegi adalah LANGKAWI CABLE CAR ...for dis time da masuk 5 kli kOwt i pegi .. harga ttp ta bubah2 . mcm biasela tOurist mmg amai .. mase 2 i pegi ngn mmbe jek .. family mmber yng laen sumenye na pegi maen pntai .. naseb ad 2 bjik keta .. dpatlah kat kitaowg sejibik =) (baby white VIVA)..
da smpai sana ,, parking lak tader . ase cam na ngamuk pwn. ad .. mngalah pwn cam da ada gakla .. las2 lbeyh kurang dkat setengah jam kitaOwg tggu akhirnya ,,,,,,,,,,,, adalah pacik teksi yng baek haty bg kitaOwg parking .. (thanx pacik bOlat) hehehehk . kita Owg pwn pegila beli tiket .. mak ai ,, kna bratur pnyala pnjang .. pastuh tetiba plak kaunter ttup ..(memang ak naek bengang btOl) .. sabar jela dik .. wat cmne da mmg naseb kamu pwn . sape swuh bngun lmbat an .
tggu punyalah tggu ,, bdri ne ha smpai lnguh kaki .. las2 sejam lpas 2 diowg bukak kaunter .. mmg melOnjak kgembiraan la ... suka2 . ! =)
okei . ! na pg naek keta kabel .. ta semena2 tetiba ada sOwang mamat yng pegang camera dslr NIKON swuh kami sebut *cheese .. hahahak . ! (mamat 2 na pekena aku sebenarnya )...da naek keta kabel ,,bau ketiak busuk abang2 arab ,,, pastuh twun dan panjat bukit(hypo gak!!) kmi pwn trunla na blik .. & tetiba mamat yng td tuh dtg dgn mmbawa sesuatu .. rupanya mmg betol dya na pekena i an . dya cuci pic buruk i yng dya tngkp tuh dgn harga RM35 . sangat ta berbalOi . da la buruk .. (aku takan uplOad sbb mmg buruk pwn) s**t







petang tuh i pg pantai ... mmg best gak ase .. banyak mat salleh yng kuar maen tyme 2 ..ada yng bjemur ,,ada yng jalan2 tpi pntai , ta kurang jgak yng jog .. mase 2 cuaca mndung2 skett ... sO , taderlah na burn sgtt . masa 2 tader feel lagi na mndy sbb i ad la terpandang sOrang mamat neyh tgah wat keja .. gila bapak ..HENSEM kot .. ! mata biru ....(SUMPAH CAIR AKU TENGOK) mukenya sejibik sam Zac Efron(kalu ta knal pndai2 search at google la ea) ...
ta lame pas tuh ,, abg i cakap dya na bawak kitaOwg pg pusing area pulau .. naek bOt kecit okei . ! nerves gak .... tp ,, actually mmg best kOwt ... pg marina harbour (tengOk kapal2 mat salleh punya ...)






Balik drpda pusing2 naek bot ,, abg i pelawa maen jet ski sbb tyme tuh tader customer so jet ski tuh terdmpai jek kat tepi pantai ...mula2 ,, i bwak .. mmg taKot kowt walaupwn ad beach boy 2 da ajar cmne na naek ..ttp , TAKOTTT .. afta dat ,, i tpksa naek ngn dya sbb dya da pro kan bawak jet ski ... sngt besttt ... lpas jet ski , kitaowg naek banana bOat (ala ,, pelampung yng mcm buah pisang tuh pastuh tarik dgn bOt)... mmg bestt sgttt ... walaupwn taderlah adventure sgt cam vortex yng kat PESTA PENANG tuh .. (tetiba) ...
ada mat salleh naked pwn i nmpak taw . ! hahahahk . rezeki2 .. =)
(maap ta smpatla na tngkap gmbar)


THIRD DAY
tyme neyh pg2 lg i pg maen kat pntai . ! (mak oi hitamla kaw dek . ! *ada aku kesah?! )
hahahk . maen puas2 .. mmg i da burnt gila2 kOwt .. mmg clear ..





: ne la abg hensem tuh ... (tpi , lam pic nmpak huduh giler. ta pndai pOsinglah mamat neyh . haiz) dyela actually yng siapkan sume pelampung2 yng ada lam pic kat atas neyh .. pakai pam tangan kOwt (adalah guna mesin gak)......
serius i'm adOre him ...

k . lah enOugh for dis tyme .. na cOntinue wat esemen ... papai .... =)



P/S : guys sowey ta dpat na beli sOuvenier utk kOrang sbb i mmg terkejar2 arituh .. i pwn smpat beli choc jek .. MAAp

Thursday, November 25, 2010

......Z.I.N.A H.A.T.I.....

Selagi dinamakan manusia, kita mempunyai perasaan suka mengasihi dan dikasihi. Memang adat kehidupan bahawa kasih cinta didahului dengan berasa rindu, namun jangan pula rindu berlebihan.
Kerinduan kepada kekasih, sering kali membekaskan duka, penyakit menyebabkan kelemahan hati.Kita sebenarnya berperang dengan perasaan. Namun, seorang Muslim akan terasa nikmat jika dapat menjauhi keluhan, kesedihan dan kerinduan ini.


Ibnu Qayyim memberikan terapi mujarab mengenai masalah rindu.
Sebelum itu beliau memberikan sebab mengapa rasa rindu berlebihan terjadi. Antaranya: Hati tidak terisi oleh rasa cinta, syukur, zikir dan ibadah kepada Allah sebaliknya membiarkan mata meliar. Pandangan dan renungan mata adalah jalan membawa kepada kesedihan dan keresahan.
Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud:
"Pandangan mata itu satu daripada sekian banyak anak panah iblis."
Setiap penyakit ada ubatnya. Ubat yang terbaik adalah meneguk daripada pengajaran Al-Quran seperti firman Allah yang bermaksud:
"Demikianlah supaya kami memalingkan daripadanya kemungkaran dan kekejian. Sesungguhnya Yusuf itu termasuk hamba kami yang terpilih." (Surah Yusuf, ayat ke-24)
Berikut adalah beberapa tips yang ingin dikongsikan bersama :

Ikhlas kepada Allah.


Ikhlas adalah ubat penyakit rindu. Ikhlas kepada Allah bermakna selalu berusaha berada di pintu ibadah dan memohon kesembuhan daripada Allah. Jika kita ikhlas kepada Allah, Allah akan menolong kita daripada penyakit kerinduan melalui cara tidak pernah terdetik di hati.
Syeikhul Islam Ibnu Taimiyah mengatakan:
"Sungguh jika hati telah berasakan manisnya ibadah kepada Allah dan ikhlas kepada-Nya, nescaya ia tidak akan menjumpai hal lain yang lebih manis, indah, nikmat dan baik daripada Allah. Manusia tidak akan meninggalkan sesuatu dicintainya, melainkan selepas memperoleh kekasih lain yang lebih dicintainya.
Doa mengundang sikap, rasa fakir dan rendah diri di hadapan Allah.
Oleh itu doa adalah salah satu bentuk ibadah yang agung. Ketika kita berada dalam kesempitan, kita bersungguh-sungguh dalam berdoa, berasakan Allah amat dekat mendengarkan rayuan.
Mengurus mata dan pandangan.
Pandangan yang berulang-ulang adalah suis penting menyalakan api rindu. Orang yang memandang dengan sepintas lalu jarang berasakan hati terusik dan jatuh.

Ibnu Qayyim menyatakan:
"Orang berakal tidak mudah tergelincir jatuh hati dan rindu, dia tidak tertimpa pelbagai kerosakan. Barang siapa yang terjun ke dalamnya maka ia termasuk orang yang menzalimi diri sendiri, tertipu dan akhirnya binasa. Jika dia tidak melakukan pandangan berkali-kali terhadap orang yang dikagumi dan usahanya itu meragut benang asmara, pastilah asmara tidak akan kukuh mencengkam jiwanya."
Bernikah dan membina rumah tangga adalah langkah paling baik.
Inilah ubat rindu paling baik. Tidak semestinya bernikah dengan orang yang kita kagumi. Meskipun pernikahan itu dilangsungkan tidak dengan orang dicintai dan diidamkan.

Saturday, November 6, 2010

Hurting


Kegilaan melanda bila tidak lagi seperti dulu
Ingin dilupakan jauh sekali..
Hanya dibibir sahaja yang berulang kali mengatakan bahawa
dirinya telah dilupai
Namun
Apa yang pasti dirinya masih lagi hidup di dalam hati dan mindaku
Jangan lagi diulangi kesilapan yang telah memakan diri
Cubaan demi cubaan untuk melupakannya gagal
Buzy kan diri dengan buat macam2 pn xmenjadi juga
Tiada apa dapat ku lakukan kerana
dia adalah segalanya.
Diharap pelangi ini akan mengubah segalanya.
Kembali seperti dahulu walaupun sukar untuk dilakukan.

Wednesday, November 3, 2010

.::.siTUAsi SEkaRANG.::.

neyh saja yang mampu aku cakap...


PERSAHABATAN YANG SEJATI AKAN MEMBAWA KERINDUAN YANG ABADI.....


SESUNGGUHNYA PERSAHABATAN ITU LEBIH UNGGUL DARIPADA PERCINTAAN....


TANPA PERSAHABATAN, PERCINTAAN AKAN BERAKHIR.....


TETAPI TANPA PERCINTAAN, PERSAHABATAN BOLEH KEKAL....


OLEH ITU HARGAILAH PERSAHABATAN YANG TERJALIN....



HARGAILAH SELAGI ADANYA PERSAHABATAN...

Tuesday, November 2, 2010

sedeyh . ! =(

awOk2 sume .. !
skulah kite banjir ...
ne pic saye
COPY & PASTE ...
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DATO' SHEIKH AHMAD

:KANTIN MAK LANG
dulu2 aku selalu
curi daging kat pinggan wan ..


:nie dkat2 tmpat kita slalu wat assembly ..[dkat tmpat bdak laki]
masa nyanyi lagu skulah kita slalu wat lirik sndri kan ...



:TEMPAT MENUNGGU
budak2 suka mnyembang & dok tunggu pak depa kat sini
apa yng best tataw . lumut hijau pnuh


:PINTU GERBANG
sekarang sangat gerrand okei ..
dulu2 mcm na runtuh pwn ada ...

: nie tmpat pling HAVOC skali ..
tmpat pling aku sayang sbb kat sini bnyak knangan ngn kawan2 .
markOnah pwn pnah nanges kat sini ...
slalu curi buah pelam ..
bila ada shoot kat sini msty aku akan usha senior yng hnsem..
hahahak . ! =)
besh sgtt .. !

kawan2 ....
kalu na tgOk lagi pic laen ,, klik kat bawah ney ea ..=)

Tuesday, October 26, 2010

:::FiNAL eXAM::::


demam exam kembali lagi... ketakutan... kegetaran... suma akan terasa.... huhuhuhhuuuu... neyh adalah time table... selepas abes pper final... alamat nya SEM BREAK...! horray...!

28-10-2010(khAmiS)
ITS250 -introduction of database management-

30-10-2010(sABtU)
QMT350 -probability n statistics ii-

8-11-2010(iSNiN)
QMT225 -regression analysis i-

14-11-2010(aHAd)
FIN203 -finance-