Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Saturday, June 26, 2010

stress nya idop...

:API KEMARAHAN MEMBARA : minggu nie kan pling aku stress weh...tlong2 sapa sudi nak tlong....mmg xleh blah kan budak2 baru nie, dah org kaci tarikh masuk 26 ad yg xphm mai gak dftar 25 ....aiya manyak susa oooo.....kelam kabut arr...dah suma xprepare lg....huhuu...luahan ati aku nie...dala disebabkan mereka yg tidak bertggunjawab tu myebab kan aku tidak dapat bilik...sedey ahhh ter paksa merempat di blik msyuarat JPK kolej aku...xptot btol...marah btol aku...cuba la ampa bygkan satu sem tnpa blik terpaksa merempat....mmg xleh blah btol...byk tol blaku bnda yg xsptotnya mggu nie ......bole lak aku bertengang urat ngan stff kolej hahah pdn muka depa...bak kata depa la prepare for the LiMPaHaN...suma alasan dusta tu...strategi la sgt...BENCI ARR MINGGU NIE...CPT LA ABIS.!!!!!

0 kata kata comot:

Post a Comment

Saturday, June 26, 2010

stress nya idop...

:API KEMARAHAN MEMBARA : minggu nie kan pling aku stress weh...tlong2 sapa sudi nak tlong....mmg xleh blah kan budak2 baru nie, dah org kaci tarikh masuk 26 ad yg xphm mai gak dftar 25 ....aiya manyak susa oooo.....kelam kabut arr...dah suma xprepare lg....huhuu...luahan ati aku nie...dala disebabkan mereka yg tidak bertggunjawab tu myebab kan aku tidak dapat bilik...sedey ahhh ter paksa merempat di blik msyuarat JPK kolej aku...xptot btol...marah btol aku...cuba la ampa bygkan satu sem tnpa blik terpaksa merempat....mmg xleh blah btol...byk tol blaku bnda yg xsptotnya mggu nie ......bole lak aku bertengang urat ngan stff kolej hahah pdn muka depa...bak kata depa la prepare for the LiMPaHaN...suma alasan dusta tu...strategi la sgt...BENCI ARR MINGGU NIE...CPT LA ABIS.!!!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers